
Paragraphs
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen over de dienst 'Mobiel Printen'.
Algemeen
- Wat zijn de voorwaarden om gebruik te kunnen maken van de dienst “mobiel printen”?
- Kunnen we de lokale printers en kleine netwerkprinters behouden?
- Is ip-printing op de plotter nog mogelijk?
- Waar worden de nieuwe printtoestellen geplaatst?
- Opzeggen bestaande contracten: wat verwacht HB-plus van ons?
- Welke modellen van MFP’s worden door het Mobiel Printen ondersteund?
- Kunnen aangekochte printen opgenomen worden in het Mobiel Print Netwerk?
- Printer werkt niet meer indien vervanging van toner vereist is, wat nu?
- Hoe worden de toners aangevuld?
- Hoe worden de nietjes aangevuld?
Afdrukken
- Hoe kan je afdrukken door middel van e-mail?
- Hoe kan je mobiel afdrukken op een MAC-toestel?
- Hoe print je als bezoeker of externe medewerker?
- Hoe laat je je printopdracht afdrukken?
- Hoe verstuur je een printopdracht?
- Hoe kan ik printopdrachten delegeren naar een collega?
- Hoe lang blijft mijn printopdracht beschikbaar op de printer?
- Afdrukken van andermans printopdrachten, kan dit nog?
- Hoe kan je printen vanaf een smartphone, tablet of je eigen pc?
Scannen en kopiëren
- Hoe kopieer je met een multifunctionele printer?
- Hoe scan je een document met een multifunctionele printer?
- Scan to File: Hoe lang blijft mijn gescand document beschikbaar?
- Het gescand document wordt momenteel verzonden naar een mailbox en een map (S:-schijf). Blijft de S:-schijf behouden als de locatie waar de scans terechtkomen?
- Is een integratie met het Document management systeem mogelijk?
- Hoe kan je OCR scannen?